باید در مورد عشق و سکس بدانیم

عشقی که شکیبایی و مهربانی در آن جای داشته باشد شما را قطعا سالم نگه خواهد داشت. 10 نکته زیر را بخاطر بسپارید اگر با عشق مشکل دارید.

عشق بمانند شکلات است!
یکی از چیزهایی که تازه ازدواج کرده ها با آن مشکل دارند این است که با وجود تلاش بسیار آنچنان که می خواهند از یکدیگر دریافت نمی کنند . دلیلی که نمی دانند این است که عشق در اصل یک مدل از واکنشها ، وابستگی و اعتیاد شیمیایی در بدن است. دکتر هلن فیشر می گوید که پدیده عاشق شدن از فعال شدن بخش لذت در مغز ناشی می گردد که این مرکز باعث می شود هورمونهای شیمیایی لذت آور بیشتری در بدن ترشح شود که نتیجه آن بسیار در اعتیاد بدن حیاتی است. جالب اینجاست که خوردن شکلات هم همین نقطه را فعال میکند! شیرینی موجود و ترشح هورمونهای ناشی باعث می شود که شما نتوانید از گاز زدن به شکلات دست بردارید! تمام این هورمونها باعث تولید و درخواست بیشتر انرژی ، تمرکز و بالا بردن حرارت بدن میگردند. بعد از عروسی اگر دیدید عشق شما در حال خاموش شدن است سعی کنید هورمونهای خود را فعال سازید.با تغییر دکور ، تخت ، سکس جدید ، رقتار جدید و هر چیزی که بتواند مغز شما را راضی نگه دارد.

اگر وی فرد مورد نظر شما باشد دماغ شما زودتر خواهد فهمید !

آیا گاهی حس نکرده اید که این آقا که در کنار شما ایستاده و نمی شناسیدش را دلتان می خواهد ساعتها تماشا کنید! کنارش باشید و حس کنید که وی می تواند مرد شما باشد؟ باید از قوه بویایی خود تشکر کنید!

دلیل آن کاملا مشخصص می باشد. " زنان می توانند فردی را که حس میکنند از نظر ژنتیکی برای بچه دار شدن مناسب است را از دیگران با کمک حس بویایی براحتی تفکیک کنند " آیا می دانید مردان بزرگ دلفریب هیچگاه عطر نمی زدند و بوی بدن تندی هم داشتند! توصیه شخصی " از عطر برای پوشش عطر بدن خود هرگز و هرگز استفاده نکنید ". بوی بدن ( نه بوی عرق بدن ) یکی از کار آمد ترین سلاحهای مردان برای جذب کردن زنان است. بوی بدن حتی میزان قدرت تستسترون بدن شما را هم بنمایش می گذارد که زنان ناخواسته شما را فردی استوار میبینند. ژنتیک شناسان و متخصصان بویایی اذعان می کنند که زنان براحتی بدون اینکه حتی متوجه باشند از طریق بویایی قادر به شناسایی جفت ژنتیکی خود هستند. آنها عنوان می کنند که اگر پارتنر شما دارای خصوصیات بویایی شبیه به شماست فرزندان شما در معرض بیماریهای ژنتیکی هستند. آقایان بعد از خواندن این مقاله بخاطر بسپارند که دفعه بعد که برایشان سوال ایجاد شد که چرا فلانی آنها را به یک فرد ساده ترجیح داده است دلایل را کجا باید جستجو کنند! زنان بسیار عالی این پدیده را شناسایی میکنند و ژنتیک مناسب خود را حدس میزنند. آنها به شیوه جالبی محصولات ، هورمونها، میزان ، قدرت و گونه جنسی شما را حدس میزنند . به یاد بسپارید که ما همگی گونه ای از حیوانات هستیم و برای جفت گیری قوانین مشابه ای داریم. برای موفق شدن لازم است که قوانین طبیعی را دنبال کنیم و در بازی بی مورد دست نبریم

ازدواج شما را دیوانه نمی کند ، شما را عاقل نگه می دارد!

این تصور عمومی ، که زوجین بعد از ازدواج یکدیگر را تا مرز دیوانگی میبرند را از ذهن دور کنید! تحقیقات نشان داده که افراد بعد از ازدواج بسمت سلامت ذهنی و دورتر شدن از دپرسهای متفاوت قدم بر میدارند. خیلی از زنان یک رضایت عمیقی را بخاطر صمیمیت بعد از ازدواج بدست می آورند. احساس شیرین پناه داشتن و پناه دادن برای ذهن شما دارویی لازم است.

ازدواج شما را سالم نیز نگه می دارد.

اینکه سر مراسم ازدواج بله بگوییم تنها برای سلامت ذهن شما نیست. زوجهای ازدواج کرده - حتی اونهایی هم که همبستگی کمتری دارند - خیلی بیشتر از افرادی که ازدواج نکرده اند دارای سلامت جسمی هستند. طبق بررسیها آنها مقاومت و پایداری بیشتری در مقابل بیماریها و ویروسها دارند . در مورد بیماریهای قلبی نکته جالبی یافت گردید . اینکه قلب شما می داند شما خوشحال هستید یا خیر! پایداری آن و مقاومت آن با وضعیت ازدواج شما رابطه مستقیم دارد.

سعی کنید در عشق پیروز شوید .

کوتاه و مختصر - این چیزی است که شما را سالم نگه خواهد داشت.

عشق پدری را دریابید .

هیچ چیزی به اندازه اینکه پدری بچه تازه متولد شده خود را بغل کند وی را خوشحال نخواهد کرد و هیچ چیزی احساس افتخار را به پدری که شانه به شانه پسرش راه میرود را به وی نخواهد داد. در این شرایط حتی هورمونهای وی نیز تغییراتی خواهند کرد و وی را شادابتر نگه خواهند داشت. دکتر هلن فیشر اعلام میکند که این پدیده و ترشح بیشتر تستسترون در این شرایط را در حیوانات هم می توان مشاهده کرد که دارای چنین احساساتی گردند. پس سعی کنید که بچه هایتان را و پدرانتان را بغل کنید. زندگی امروز محدودیتهای بی جهتی را برای ما به ارمغان آورده که نباید گذاشت جای طبیعی برای خود بگیرد.بغل کردن باعث ترشح شدید هورمونها در بدن میگرد. این هورمونها باعث خواهند شد که فشارهای قلبی ، استرسها و حتی فشار خون تنظیم گردد.پس قوه محافظتی بدن رو فعال کنید.بغل کنید و بغل کنید.درنگ نکنید.

حیوانات نیز باعث ترشح هورمونهای نشاط آور در بدن می گردند.

تحقیقات نشان میدهد که خانواده هایی که دارای حیوانات خانگی هستند روحیه شادابتری دارا می باشند. غذا دادن و پرستاری و نگهداری از حیوانات خانگی برای اعضای خانواده مانند یک تحریک کننده بدن عمل می کند و بطور مداوم زیبایی های زندگی را برای آنها ترسیم میکند. زندگی با حیوانات و همچنین محیطهای طبیعی تماما باعث ترشح مداوم هورمونها نشاط آور در بدن خواهند گردد.

سکس شما را جوانتر نگه می دارد.

طبق مطالعات بیمارستان ادینبرگ اسکاتلند بروی 3500 نفر زوجهای با سابقه دریافت گردید که افرادی که در هقته چندین بار سکس دارند بسیار سالمتر و حداقل 10 سال جوانتر از افرادی نشان میدهند که هر 2 هفته یکبار سکس دارند. دلیل آن را نیز این یافتند که تستسترون آزاد شده در بدن مردان در طول ارگاسم باعث رشد بیشتر ماهیچه ها می گردد. در زنان استروژن ناشی از ارگاسم باعث شفافیت و نرمی پوست ، رنگ موها و برق چشمها می گردد.

فیلمها و رمانهای رومانتیک مرد را تحریک میکنند!

این طبیعی است که ماشین قدرتمند جنسی مرد بطور مداوم در حال ترشح و تولید هورمو ن جنسی است . بر خلاف زنان که اکثرا با حس لامسه و عشق شدیدا تحریک می شوند ، مردان توانایی دارند که براحتی با چیزهای مختلفی تحریک گردند. در نتیجه بر خلاف زنان که ممکن است در طول دیدن یک فیلم به محتوای احساسی آن توجه کنند ، مردان براحتی در اثر تحریکهای احساسی آماده ایجاد رابطه جنسی می گردند. پس برای تحریک مرد خود می توانید از این پدیده استفاده کنید و یا دفعه بعد که خواستید چنین تجربه ای داشته باشید مورد را بخاطر بسپارید و اگر قرار شد دیدن فیلم نصفه کاره بماند ، اینبار ممانعت نکنید!

سکس و عشق داروهای مخدر هستند!

باور نمی کنید؟ تحقیقات نشان می دهد که مواد و هورمونهایی که در طول سکس تولید می شوند قادر خواهند بود بسرعت باعث کاهش میزان درد و یا استرس گردند بطوریکه حتی تا مدتی ممکن است فراموش کنید که شما مثلا سردرد داشته اید! سکس از تحقیقات حتی نشان داد که تاثیر آن تا 10 برابر بیشتر از تاثیر والیوم در آرام کردن بدن می باشد