زني كه 200 بار در روز ارضا ميشود,عکس کونهای خوشگل

زني كه 200 بار در روز ارضا ميشود

سارا کارمن" 24 ساله از انگلیس که هر روز حدود 200 بار از نظر جنسی ارضا می شود، پرشهوت ترین زن جهان شناخته شده است. "کارمن" دارای حالت خاصی است که از نظر پزشکی به آن "PSAS" می گویند. برخی پزشکان این حالت را یکی بیماری می دانند و برخی دیگر آنرا مساله ای عادی تلقی می کنند. دسته سوم آنرا نشانه سلامتی جنسی می دانند. "سارا" اخیرا طی مصاحبه ای با روزنامه انگلیسی "نیوز آف د وورلد" اعتراف کرده که روزانه حدود 200 مرتبه احساسات جنسی او برانگیخته می شود. وی در این مصاحبه اعلام کرده که به صداها و بوهای مختلف نیز حساس است و برای نمونه صدای ریل قطار و یا شانه کردن موهای سر و یا شنیدن اشعار مختلف نیز او را از نظر جنسی برمی انگیزد و او را به "اورگ * اسم" یعنی اوج لذت جنسی می رساند. "سارا" که اکنون در لندن زندگی می کند می گوید: از سن 17 سالگی دچار این حالت شدم و علت اصلی آن برخی قرص های مختلف بوده است. وی در حال حاضر به عنوان یک آرایشگر در یکی از سالن های لندن مشغول کار است و می گوید: گاهی در حین کار بر اثر شنیدن صدای آهنگ و یا شانه کردن موی مشتریان متحول می شوم و در این هنگام همکارانم که از حالت من اطلاع دارند، برای اینکه مانع متوجه شدن مشتری شوند، به وی مجله ای می دهند که مطالعه کند و یا یک فنجان قهوه می دهند تا مشتری را چند دقیقه ای مشغول کنند. "سارا" در ادامه می افزاید: آرزو دارم به طور طبیعی زندگی کنم. پزشکان این حالت را استثنایی می دانند و می گویند معدود افرادی در جهان وجود دارند که دچار چنین حالتی می شوند و در مجموع هیچ تفسیر علمی در این زمینه وجود ندارد. دسته کمی از روانشناسان نیز علت این حالت را برخی کمبودهای احساسی و یا کمبود محبت می دانند. "سارا" در ادامه می افزاید گاهی در روزهای عادی هر دقیقه یک بار متحول می شوم و من در حال حاضر دوران درمان را پشت سر می گذارم.